2011. szeptember 17., szombat

Előszó

- Sosem gondolkoztam azon, mit csinálnék a helyében. Egy olyan ember helyében, aki mindent túlél, ennek ellenére védelemre szorul. Amerre jár barátság kötelek szakadnak el és ellenségek bukkannak fel. Példakép akartam lenni, olyan személy, akire felnéznek az emberek, akit istenként tisztelnek.
Ezt nem azért mondom el, hogy sajnálj, küzdeni pedig nem tudsz ellenem, nem tudsz nekem ellenállni ha egyszer meglátsz. Azt akarom, hogy érts meg engem, ahogy én is értelek téged, jobban mint hinnéd.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az előszó, bár ezt már korábban is mondtam neked...;) Szerintem ne rakd fel az első fejezetet, addig semmiképpen ne, míg nincs egy kis látogatottságod! :)
    Reklámozd magad egy kicsit, kérj cserét másoktól, lehetőleg olyan bloggerektől is, akiknek sokan látogatják a blogját!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tetszik, nagyon jó.:DD
    Várom az első fejezetet.;))
    Természetesen benne vagyok cserében.:)
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon érdekes. Sokat sejtető, mind a műről, mind az írási készségedről. Ami nyilvánvalóan jócskán megadatott neked. :D

    VálaszTörlés
  4. Sziaa! Szerintem nagyon jó lett a történet. Hajrá, csak így tovább! ^^ :D

    VálaszTörlés