2011. szeptember 16., péntek

Tartalom

Miranda Reynolds Skócia szívében tengeti, nyugodt mindennapjait. Rendőri munkáját kitűnően végzi és az előléptetés is csak pár lépésnyire van tőle. Azonban a múlt sötét szellemeinek rajta akad meg a szeme. A segítség váratlanul érkezik és nem éppen olyan formában amiben várható lenne. Régi életével szakítani kell, elhagyni szeretteit és megküzdeni a felszínre hozott gonosszal. Ő azonban nem az a fajta lány aki megijed bármitől is, harcolni akar, kitartani a végsőkig és megvédeni másokat.

Edric de Vaux lassan, de biztosan kezdi érteni miért is került egy Orákulomokkal teli csarnokba, fent a mennyekben. Előző életéből egyetlen emléke sem maradt meg, de választania kell- vagy visszakapja az emlékeit, vagy megtudja mi is lenne a dolga. Hamar rájön, hogy a Paradicsom és a Purgatórium idősíkjai teljesen más ütemben haladnak. Míg Fent eltelik egy év, Lent eltelik tíz. Váratlanul kap 'társat', akit meg kell védenie, ám hozzá hasonló lánnyal még nem találkozott. Önfejű, makacs és semmibe veszi a tanácsait.

Sorsuk azonban akaratlanul is összefonódik, amikor Edric megmenti Miranda életét. Átértékelik a múltat, a jelent és a jövőt. Tudják, hogy szükségük van egymásra, ezt azonban nem vallanák be saját maguknak sem.

Vajon elboldogul-e két különböző lélek egymással? Sikerül-e minden szeretett embert megvédeniük? És a legfontosabb, sikerül-e elég gyorsan rájönniük, hogy ki és miért kezdte el üldözni Mirandát?

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én vagyok az első komizód......^^
    Nagyon tetszik a történeted alapja, igazán érdekesnek látszik, kíváncsivá tettél:)
    Várom az első fejit...:) Siess vele!
    Puszi
    U.i.: Benne lennél egy cserében??? :)
    Linkem: http://orchidee-blogja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszik és annak is hogy van első komizóm :)
    Benne vagyok a cserében, és már ki is tettelek. :)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem is tetszik a történeted, főleg, hogy egyszer én is akartam írni egy hasonlót: :D
    Benne vagyok a linkcserében.

    VálaszTörlés