2011. szeptember 16., péntek

Első bejegyzés^^

Sziasztok!

Ez az első blogom, de remélem sikerül a legjobbat kihoznom magamból. :) Az írás már régóta foglalkoztat engem. Kisebb koromban, ugye mint minden gyerek, nem leírtam és átgondoltam egy-egy történetet, hanem eljátszottam. Ez a felsőbb évfolyamokban már nem volt helyes, így inkább csak néha elkalandozott a figyelmem és mondjuk egy könyv vagy egy film folytatásán kezdtem el gondolkozni. Majd jöttek azok az órák, amelyeken fogalmazást kellett írni. Ilyenkor csak úgy jött az ihlet, bármilyen címet adott is meg a tanárnő, én mindenre tudtam egy jó hosszú történetet írni. Aztán most, mikor legbelül még mindig gyerek vagyok, elkezdtem leírni azt amin gondolkozom. Egy-egy reggel, délután vagy este, amikor leülök és várom az ihletet, belemerülök abba a világba, amit megteremtettem magamnak, és ez olyan jó érzés, kizárva lenni a külvilágtól.

1 megjegyzés:

  1. Szia, ezzel én is így vagyok.
    Nálam is hasonlóan kezdődött az írással kapcsolatos szenvedélyem.
    Szép a blogod.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés